Kevätkokous 2021

Sääminki- seuran kevätkokous ja tiedotustilaisuus maanantaina 24.5. 2021

Sääminki-- seura ry:n kevätkokous pidettiin maanantaina pääkirjasto Joelin Miitti tilassa.

Kokoukseen osallistui 14 yhdistyksen jäsentä läsnäolevana ja Teams-yhteydellä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Esko Tynkkynen, sihteerinä Jukka Nokelainen sekä pöytäkirjantarkastajina Raili Häkkinen ja Raili Pulkkinen.

Kokouksen asiakirjat löytyvät hallinto/ kevätkokous 2021 sivulta.

Kokouksen jälkeen Sääminki- seura  järjesti tiedotustilaisuuden, jossa esiteltiin Vesj'kansan tarinat podcasteiksi - hanketta tuottajan Anne-Mari Behmin johdolla. Mukana olivat myös musiikkikokonaisuudesta vastannut monitoimimies Matti Muhonen sekä asiantuntijana Sääminki- seuran jäsen, dosentti Tapani Innanen Helsingin yliopiston.

Podcasteja julkaistaan yhteensä 20 , kolme ensimmäistä on julkaistu ja ne löytyvät täältä kotisivuilta ositteesta Vesj'kansan tarinat podcast.